Aye är tillbaka :D

Hello bloggen :D
Har inte skrivit här på aslänge, vilket jag redan vet. Har haft det lite jobbigt med internet och tangenbordet.. Vårt trådlösa internet försvann för 3 månader sen, och ingen har fixat det än, vilket ledde till att alla våra bärbara datorer ej har internet. Var stationära dator fungerar lite halvdant, då tangentbordet slutade fungera av någon konstig anledning.. Dock fungerar tangentbordet på vår andra stationära data, men där finns ej internet, och vi kan inte heller  koppla internetmodemet till den, då den inte har USB-anslutning.. Åh. haha ni hör hur krångligt det är..
Hur som helst, nu sitter jag iaf hos Sara, och kan därför skriva. Påsklovet är slut, men imorgon är vi lediga då det är röd dag, så det är nice :D. Solen skiner som bara den nu, och det är underbart väder därute.
Tänkte skriva om mitt påsklov, då mycket roligt hände, men det gör jag lite senare, för det finns mycket att skriva och många bilder som ska läggas in osv.. Hoppas att vår internet fungerar snart, för då kommer det en massa inlägg, med härliga sommarbilder. På tal om sommarbilder, om bara en och en halv månad är det skolavslutning, och jag (& sara med :P) går ut 9:an. Lite blandade känslor inför det, men jag hoppas att det går bra. Slutar 9an dagen jag fyller år, den 17:e Juni :) Aja, ska se vad jag sara ska göra nu, men vi hörs snart hoppas jag.

En bild från påsklovet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0