Cirkus-Fail :/

Jaaa herregud det är som det lyder, min farbror skulle ta oss till cirkusen i Malmö (jag ville inte men nja, han skulle ta illa upp :P) och så var biljettpriset to high (kunde du inte kolla upp det innan :@!), och jag var fan uppklädd i mina tightaste jeans och tömt halva sprayburken för fuktet ute !!! AARGGGH!

Uff, jaja sen tog han oss ( jag min syster och mina två söta kusiner ) till MC för att uppmuntra oss (fetglöm!)
Jaja, nu sitter jag här och är ftf uppklädd 
Har nt mkt att tillägga...
Imorron är det skola igen, Wooohoo! Tumme upp för det, tumme ner för vakna tidigt :S
Igår smsa jag Noor, det känns som om jag bär på en tyngd i hjärtat, det är en sak som jag tänker på och då svider det i hela bröstet :'(
Nja, nu ger jag upp inlägget hehe...


Jalla hörs sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0