Cräzy days

Hellu
Det kanske har vatt ett par dar sen jag blogga men seriously det känns som igår!
Hur som helst, igår var det Freitag och jag palla inte första lektionen (syslöjd), så jag sov till klockan 08.15, sen gick jag upp o fixa mej och var på plats 20 över 9 :P Maysa var inte där :(
Så redan på morgonen var arabgänget aka ''Irakligan'' i glasrummet med musikhögtalare på maxnivå, hahahha!
Till lunch skippa jag matten och hängde med gänget för de har en sjukt lång rast efter lunchen, och där fick Natta dansenergi och dansa sjuka danser! Filma halva hahahha sen kom Paul och Natta hade då linnet så högt uppe att han omöjligt kunde missa det, förutom att hon grovdansa :P Löv dät crajzi stöff ;)
 Jaa, torsdagen var inget särskilt förutom att Nelly försov sig då vi skulle redovisa, jaja nu kan vi slipa lite mer på det hela så vi är helt 100% på tisdan :D
Idrotten var kul men jag är ju delvis förkyld så slemmet ( sorry :P) kvävde mej, men annars nice nice :P
Däremot var det kaos på balkommiten, Chadi idioten kasta vattenballong på ansiktet som inte bombades, sen flabba han o Andreas ihjäl sig så gick jag och tog upp den och börja jaga idioten i det lilla rummet, till sist hoppa Andreas mitt in det hela och börja jaga mej , sen stod jag mellan de två och den ene höll min rygg och den andre handen, då tog jag vänsterhanden och drog ballongen från den högra, men jag var ftf fast så han tog den, och kasta den igen, men den spräcktes bara på golvet, HAHAHA!
Gissa vad han sa! -Det var värt det ändå!
Töntar :P
Älskar min klass wallah ♥ Barnungar hela den bunten ♥
Chattar just nu me Jessi:P

jaja, fredagen (igår), hade sjukt fint väder, så jag vägrade gå o sova middag, då stack jag över till Marwa och hängde hos henne ett tag, hahaha fjanta oss sjukt mycket, bytte skal me varandra :P

Idag (Lördag ,också fint väder) börja jag min dag med frukost, Plugg (Organisk kemi) som jag faktiskt fatta utan nån hjälp det är ändå snart prov (Tisdag oxå :( ), sen drog jag till Kitchen King och mötte upp Yasmin och Sahar som precis varit klara med sin simning.
Beställde en sjukt härlig kebabpizza ♥
Sen stack Sahar och jag o Yasmin gick in på City Gross (av en uttråkad anledning :P) och köpte Halls taletter i bärssmak, muuums :P

Japp, sen dess har jag suttit vid datan och försökt plugga :P

Jaadå, har inget mer att ge ;)

Jalla hörs sen, bye bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0