First day of easter

Halleå :P

Hhaha ey jag har varit hemma på en av de soligaste darna i Malmö, fatta att  jag har damp, allt pga att jag skulle hjälpa mamma med tvätten...
Duuuh :P
''GB''
Jaja,  som sagt hemma händer det inget, det är dödstrist, pendlar mellan tv och datan fram o tbx:/
Går iaf ut i morron och hoppas det är solglasögonsväder :D
Vill använda mina Ray Bans ju!

Jo juste, igår va jag ute i stan me morsan och vi skulle egentligen köpa tröjor och överdelar och ett par klackar till balen, det enda jag köpte var en fet maghoodtröja :D
Yeah, det är som det låter, en hoodtröja där de skippat resorbandet vid midjan och cuttat magen, skiitcool e den.
Har tänk använda den till den ljusorangea linnet och mina ljusolivgröna pänts, men det går lika bra att vända den till mjukis också, speciellt de svarta, ger en danskänsla ;)
So so so, i guess that's it, lägger ut dagens lat soon.

Jalla mina kardias (hjärtor), hörs sen , ciao ♥

Tröjan från H&M♥ 
Magdelen syns inte, fottar sen när jag haft på mej den :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0