It's not just the time which's running...

...it's your life which's ending.
(Sara)

Nu e det redan lördag, och här sitter jag och väntar på maten mina päron köper
Riktigt sickt, tiden går så jäkla fort att jag knappt minns det som händer bara det är rikitig viktigt eller intressant!
Min dagar ser kortfatta ut såhär:

Vaknar, fixar mej, tar bussen, sitter i klassen, äter, klassen, slutar, gör nåt dumt efter skolan, kommer hem, äter, tv, pluggar, sover (igen och igen och igen o herregud!)

Haha mina inlägg verkar psykade men jag kommer verkligen bli psykad om jag inte reser bort i år!!!
Mitt mål för i år e Grekland!

Hahah det är ett av mina mål, har bla dessa som mål:

1. Kunna komma in på Malmö Borgarskola
2. Get the boy of my life ♥
3. RESA TILL GREKLAND!!!
4. Plugga på Harvard Business School
5. Jobba i Italien eller New York
6. Flytta till Grekland eller Turkiet eller Cypern
8. Gifta mej lyckligt
9. Föda 2 pojkar ( Gabriel och Elias :d )
10. Ha vallfärdat till Mekka




heh, låter glamoröst va?
Det kan jag uppnå om jag pressar mej mer, jag klarar mej utan ettan men asså bara få ett JA från de är typ en bekräftelse på att jag kan!

Förreste, jag blev premilinärt antagen till Mikael Elias Teoretiska Gymnasium med linjen Ekonomi :D
Ändå glad att jag kom in där iaf.
Men blev ändå glad fastän att jag inte kom in på Borgar och TBS (tillfälligt), för att deras lägsta intagningsbetyg är 185-190, det e ändå inte det värsta, om jag kämpar kan jag fixa 230, minst 205, och då är jag ändå säker.

Jensen hade inte plats och jag kom in på John Bauer oxå (''förvånad'').

Hehe e glad iaf :P

Min vecka har sett utt såhär:

Måndag: Minns shi nåt, förutom att jag delades in i en fattig grupp för energi arbetet
Tisdag: Vi börjar gå igenom El o Energi, jag bråka med Christel för att hon inte gör nåt åt att jag hamna i en IG grupp.
Onsdag: Vi lottade ämnen inom el o energi, jag bytte grupp och vi ska arbeta med naturgas+ nationella skriftlig.
Torsdag: Nöthing, jo vi examinerades i HLR (hjärt och lunräddning, jag kan rädda liv yao :P)
Fredag: Hahahahahha kaos dagen, vi satt på matte och så satt Nelly, Adreas och Jesper och diskuter ''manligheten'' hos hockeyspelare (Andreas e en), och de satt då vid ett halvöppet fönster, och så flög världens största humla in i klassen, och de som är när hoppar upp skriker och springer, hahaha Andreas var en av de som gjorde det, bland annat, ahhaha han börjar skrika som en liten flicka och springa så snabbt som fan fot slutet av klassen hundra meter ifrån humlan (klassen är för tillfället upp och nervänd tack vara humlan :d) och så springer han och går ner under ett bord därbak och gömmer sig och pekar mot humlan och skriker med tjejröst: DÖÖÖDAA DEEEN DÖÖÖDAAA DEEEEEN!!!

Hahhahaahhahha jag dooooooog, humlan var nu på väg mot mej och jag är helt ostadig i benen av allt skratt åt den störste killen i klassen som gömmer sig under ett bord hahahahhahaha så börja jag springa och sprang in i Nancy som också var gråtfärdig av all skratt, HAHAHAHAHHAHAHA, och vår mattelärare Björn stod och kolla på oss och fatta inte att det verkligen hände, hahahahah ♥
Det e sånt jag kommer sakna :'-(


Sen stack vi till värnhemstorget för att ta bussen och där planerade vi en dag av påsklovet, Måndag nästa vecka, vi ska ut och äta och röka vattenpipa och drink som pear cider :P ♥

Jag fattar inte att dessa dagar är snart över...

Just nu har jag precis städat klart och laddar ner musik

Hörs sen♥

hehe jag i Istanbul 2009♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0