Real Madrid: Campeones!

YES YES YES YEEEEEEEES!!!!
Äntligen tog Real hem La Liga bucklan
Och så tappa Sergio Ramos den och den blev överkörd, men nja, still!!!

Hahahah OMG jag bara kände lättnad, och glädje, när Casillas sakta stod upp på stolarna, hitta balansen, och lyfte bucklan och skrek ett segerskrik!
Fan vad jag önska jag var där :(
Men för första gången jag unnade någons besvikelse var när jag såg Barca spelarnas besvikna miner, HAH! Kaxiga jävlar, vinner ett år och tror att de kan leka med de stora pojkarna!!!

Kunde inte blogga om det för att jag var slutkörd efter matchen, stanna lite uppe och kolla på skor :d, men efteråt blev det direkt borsta tänderna och soooooooova!

Ja, o juste, idag kom päronen hem med en ny TV, finally!
Jag har hela dagen sagt till mamma att sätta in mobila bredbandet i den, men hon har fortfarande inte fattat att 2011 kan man surfa i TV:n också!

Damn, japp, vi börjar närma oss måndan och jag är inte ens halvvägs i matten, borde ha räknat idag iom att jag satt hemma, men nja

Imorron blir det grillning, lördag shopping, söndag städning, och måndag har vi vår lilla arabfest :P

Hoppas jag kommer räkna på lörda o sönda, dör annars!


Ja, det var allt för idag!

Jalla hörs sen, bye ♥

Mina älsklingar♥

Ingen mindre än tränaren: José Mourihno♥

Celebración en CibelesEfterfesten♥

Kunde inte låta blie CR♥



Kommentarer
Postat av: b

Asså pågud du är lite efterbliven? Vadå la liga titeln? Kan du sluta vara så efterbliven. Copa del rey vann de. det är två olika grejer. heeelt olika

2011-05-05 @ 15:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0