The final goodbye :'(

Har börjat deppa över tanken att jag snart lämnar min klass...
OMG jag döööööööör redan hurfaaan kmr jag gör på avslutningen, jag har ångest och panik och allt på en gång, fattar inte att man ska lämna nåt när det är som bäst!
Jaah, men sånt e livet, allt har en början, allt har ett slut.

Idag börjar min dag med att vi hade ungdomsamtalen, och då var det sista mötet för min grupp och då blev min grupp 9C 1 tjeejer tsms med 9C 1 killar, hahahha det var klart kul :P
Sen fick vi kondomer :d, hahahha satt och tryckte på min, sen gav jag över den till greekish hahahah han bara : EY ZARA VA SKULLE HÄNDE OM DIN PAPPA SÅG DEN?
Jag bara: HAN SKULLE MÖRDA MAJ HAHAHH
Han bara: BÄST ATT JAG TAR DEN
Jag bara: VSG :P
(Bara så ni vet så använde han nt de personligt utan fyllde de med vatten och bomba de i korridoren :P )
Hahhaha sen km Chadi och Kit och Chadi släppte som vanligt några störda kommentarer, sen kom Jonne, och då var vi tbx på det oändliga snacket om : FOTBOLL!!!
Men nu till och med VM!
Hahhaha så satt den Pourtigsen och babbla om matchen Portugal mot nordkorea (elr va det syd? :S) som slutade med 7-1, och så satt han och sa att det var 8-0, och så bråka vi i heeela 15 minuter om det!!!!

Hhahahah men kul var det :D
Ja, dagen var i övrigt bra, hahaha sen gick brandlarmet igång igen :P
Jaa, sen hade vi SO och äntligen snacka jag i klassen: POLITIK (YEAAAH), försvarade Irak mot USA:s skitsnack om att de gick in i Irak pga att dt nt fanns demkokrati och ''Inte'' pga oljan... ''Yeah right''

Sen slutade vi och vi gick ut hela arabgänget tsms , sen åkte vi buss hem och jah, jag åt , kolla på TV, bytte om och vila i sängen en stund, skulle somna och då smsa Marwa: Vare du?
-Hemma, vf?
Ska kma t dg
-Jaha okej :d
-Eeeh vänta vf?
Ska pumpa min cykel
-Vi gör det i höja, min e fattig
Okej
-Vi cyklar sen va
Ja
-Okej jalla :P

ja, bytte om igen :S, sen gick vi ut till höja, pumpa arabens cykel, sen ringde hns mamma för hon behövde hjälp med att göra kaffe och fixa vattenpipan (WTF?!)...
Så Marwa stack och km om en kvart sen... utan cykel, vi köpte lite smått o gott från kiosken och gick runt i RG och snacka, var rätt så mysigt iom att vi nt setts på länge.

Japp, juste, fick G på kemiprovet jag trodde jag skulle faila! Åååh inte en ända rest tack gode Gud!
Trodde skulle få 100 rester fan!

Lättnad JA!

E för tillfället inne på FB och Spotify, + smsar me Maysa.

Jalla ha det gött ♥

Bye♥

Bild från Onsdag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0