INSPARK-FREDAG!!!

Ååååh näeeeeeeeeeeeee!!!
Det e fucking inspark på Fredag!!!
Då får treorna göra det de vill me oss, helveteeee!!!
Hahahah, det finns nån skola i Malmö som hade inspark, och då tvinga treorna bort ettorna till kanalen, bad de klä av sej till underkläder och kasta kläderna i kanalen me mobil o pengar o allt, hahahha, så vi ska låsa in det där och ha en reservväska me kläder hahhaaa, vi e sjukt skrämda asså :S
Japp, idag hände annat än detta, vi satt på rast och så plötsligt slår det Jessica att hon nt vet vad hon ska bli inom ekonomi och inte har en framtid inom det,,,, jah, och så slog det Ilona att hon oxå va helt fel, och jag surade...
Jag surade o surade och fick panikutbrott och började skrika som en blatte, sen helt plötsligt står hon upp, och jag står upp och vi står upp o skriker på varandra och hör nt ens va vi säger, så bestämde hon sej för att byta till natur (av alla så e det Jessica den första som gör det) och sen tkr Ilona det är en jättebra idé så honhöll me, o både bestämde sej me blixtens fart, och så står jag som ett frågetecken o nt vet vad jag ska jag göra.
Och så dyker det upp frågor i skallen ''vad ska DU bli inom EKONOMi?'' ''Men ekonomi e ju du, det är extra och låter så fint (business)'', ''men läser du natur kan du  bli allt ju''
Fuck life, vet inget
Jag behöver hjälp asså e helt fövirrad :S
Ska dra o fortsätta fundera nu lite

Kommentarer
Postat av: Frida

hej, va fin blogg du har :) kolla gärna min

http://[email protected]

2011-08-30 @ 17:07:24
URL: http://fridajunegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0