Ont i Handleden :´(

God Morgon allihopa =) "Vaknade" precis och tänkte skriva ett snabbt inlägg i och med att jag har lite tid till det :) Har inte skrivit här på några dagar, har haft fullt upp med allt annat. Nu har jag i alla fall packat ner alla mina saker, Kläder, skor smycken. Böckerna jag ska ha med ska jag ha som handbagage. Har några böcker som jag vill ha med dit, och Twilight är en av de^^ De senaste tiden har jag inte gjort mycket mer än att packa och städa. Det är verkligen K A O S här hemma, det ligger flytt kartonger lite överallt, väskorna är fullpackade, och vissa flytt kartonger ska vi posta dit, då vi inte har plats med de i väskorna. Förutom det så tog jag en sväng till stallet så att små syskonen kunde rida lite. Det var ett tag det :P Länge sen vi var i stallet, så det var på tiden att gå dit. Har inte varit hos Sara på ett tag, men va hos henne igår en liten stund innan maten, så det var bra! Idag är det samma rutiner som gäller. Väntar på mamma som kommer när som helst nu - hon är ute med min lillebror, han skulle köpa en mobil från elgiganten.. Snart är det min tur :D HTC DESIRE HD ska jag ha! Har dock inte bråttom, min gamla fungerar hur bra som helst ^_^ Använder mobilen bara till att SMS:A, inte ta foto då jag redan har kamera, så det spelar inget roll hur dålig kamera jag har i mobilen :D Hur som helst, när mamma kommer ska vi fortsätta med packningen. Har packat små syskonens kläder nu, nu finns det bara några pyjamas och sånt i deras garderober, och några kläder som de kan använda nu innan det är dags. Skriver förhoppningsvis ikväll, då jag inte kommer ha tid till datorn under dagen, så vi hörs ikväll <3 Två bilder från stallet<3
Lilla syster <3
Syskonen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0