Panikångest.. :´(

Hej!
Blogga inget igår eller så kanske jag bara skrev ett inlägg.. Kommer inte ihåg!
Kan berätta lite kortfattat om gårdagen, och om jag skulle beskriva det med ETT enda ord så skulle det vara<strong> H E M S K </strong>
Okej, nu så är det så att jag har otroligt ont i huvudet & är otroligt yr att det inte är sant.. Vet inte ens vad jag skriver, så om det ni kommer läsa låter lite sådär dumt, så vet ni varför!
Jo, så här var det igår. När mami hade kommit hem så hade jag städat hela huset, plockat undan lite kartonger och sånt, och sen satt jag lite vid datorn och kollade FB & mejlen, och plötsligt gick allt snett.. Jag mådde illa, hjärtat slog trippelslag kändes det som, och jag blev yr.. Fick alltså panikångest igår, och den har (läs: fortfarande) inte gått bort! Usch, vilken hemsk känsla. Efter det så blev jag dygn syr på alla, så jag gick upp till Sara istället. Där kollade vi på TV som vanligt och sen vid 20:30 gick jag ner, för då var det bara 40 minuter kvar tills vi skulle äta. Men när det var dags för maten, så hade inte panikångesten gett med sig, så jag gömde mig under täcket och spelade mobil spel. Efter en stund kom mamma in i rummet och sa att det var dags att äta, men jag sa inget.. Så, igår skippade jag maten, drack inte ens vatten :S Vid 00:00 tiden gick jag och la mig, och klockan idag klockan 03:00 väckte mami mig för det var dags att äta "frukost" men då sket jag i det också (förlåt för ordet). Nu sitter jag här med världens huvudvärk, mår sjukligt illa,  är yr och tänker snart gå och lägga mig, för nu har jag varken ätit eller druckit något (läs: N Å G O T) På 42 timmar! Ska snart gå och lägga mig, och runt 20:00 tiden ska jag upp till Sara, och kanske bryta fastan hos henne.. När jag är med den tjejen så är A L L T mycket bättre, och då känner jag mig lugn.. Just nu tänker jag på att jag endast ska dricka ett glas appelsin juice eller äppeljuice hos henne istället för maten, men det kanske bara är för att jag fortfarande har panikångest.. Förlåt för skit inlägget, med bara en massa depp snack, men jag var tvungen att skriva av mig lite, tömma hjärtat så att säga.
Hoppas ni har det 10000000 gånger bättre än mig. Kram<3
Hej!
Bloggade inget igår eller så kanske jag bara skrev ett inlägg.. Kommer inte ihåg!
Kan berätta lite kortfattat om gårdagen, och om jag skulle beskriva det med ETT enda ord så skulle det vara
H E M S K
Okej, nu så är det så att jag har otroligt ont i huvudet &amp; är otroligt yr att det inte är sant.. Vet inte ens vad jag skriver, så om det ni kommer läsa låter lite sådär dumt, så vet ni varför!
Jo, så här var det igår. När mami hade kommit hem så hade jag städat hela huset, plockat undan lite kartonger och sånt, och sen satt jag lite vid datorn och kollade FB &amp; mejlen, och plötsligt gick allt snett.. Jag mådde illa, hjärtat slog trippelslag kändes det som, och jag blev yr.. Fick alltså panikångest igår, och den har (läs: fortfarande) inte gått bort! Usch, vilken hemsk känsla. Efter det så blev jag dygn sur på alla, så jag gick upp till Sara istället. Där kollade vi på TV som vanligt och sen vid 20:30 gick jag ner, för då var det bara 40 minuter kvar tills vi skulle äta. Men när det var dags för maten, så hade inte panikångesten gett med sig, så jag gömde mig under täcket och spelade mobil spel. Efter en stund kom mamma in i rummet och sa att det var dags att äta, men jag sa inget.. Så, igår skippade jag maten, drack inte ens vatten :S Vid 00:00 tiden gick jag och la mig, och idag klockan 03:00 väckte mami mig för det var dags att äta "frukost" men då sket jag i det också (förlåt för ordet). Nu sitter jag här med världens huvudvärk, mår sjukligt illa,  är yr och tänker snart gå och lägga mig, för nu har jag varken ätit eller druckit något (läs: N Å G O T) På 42 timmar! Ska snart gå och lägga mig, och runt 20:00 tiden ska jag upp till Sara, och kanske bryta fastan hos henne.. När jag är med den tjejen så är A L L T mycket bättre, och då känner jag mig lugn.. Just nu tänker jag på att jag endast ska dricka ett glas appelsin juice eller äppeljuice hos henne istället för maten, men det kanske bara är för att jag fortfarande har panikångest.. Förlåt för skit inlägget, med bara en massa depp snack, men jag var tvungen att skriva av mig lite, tömma hjärtat så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0