Sara, Sara.. ♥

Haha, alltså jag läste precis Saras inlägg, och jag kan inte låta bli att skratta! Hon är så gullig när hon skriver sina inlägg^_^
I alla fall, var hos Sara från 18:00 till 23:30 idag. Kom hem för en timme sen, och vi hade jätte roligt. Men när jag först kom dit, så var jag så hungrig att det inte var sant! Hade inte ätit på 46 timmar (läs: Varken ätit eller druckit) så jag var väl sådär grinig och sur.. Men min älskade vän Sara gör allt mycket bättre A L L T I D :D Älskar dig älskling ♥
I alla fall, satt och räknade varje minut, och distraherade mig med TV:n. Vi såg på Super size VS Super skinny,
2½ men, Vänner, Simpsons (Alltså homer är bara för gullig  ♥ Hihi) Och klockan 21:15 kunde jag äntligen äta.. Men egentligen var jag inte ens hungrig, utan mest törstig.. Jag kan klara mig utan mat på flera dagar, tro mig, men då måste jag dricka vatten i alla fall, men eftersom jag varken hade ätit eller druckit på 46 timmar, så haha^^ Saras mamma kom in i rummet, för hon trodde att vi sov, eftersom det var jätte mörkt, när hon kom in kunde jag se paniken i hennes ögon, eftersom det var sjukt kvavt i rummet, haha vi höll på att dö, men alla var för lata för att gå och öppna balkong dörren, haha^^ Hur som helst, så kolla hon på mig och sa :
- Man ser att du fastar Aye, ditt ansikte är jätte gult. Haham aa, där höll jag med faktsikt! Kunde ju kanppast hålla mina ögon öppna.. När det sedan var dags för att äta, så käka Dania och jag nudlar, yumma! Alltså den familjen (Saras) äter stark mat som ingenting O_o Dania undrade om jag ville ha den starka kryddan i min, och jag sa självklart nej, så hon passade på att ta både mina och hennes, och när jag åt min, så höll jag på att dö, så stark den var, trots att hon inte hade lagt en nypa stark krydda O_o Aja, efter det käka vi en massa gott, som tur var så hade jag inte ångest, men nu har den tyvärr kommit tillbaka.. Jag försöker tänka på annat, men det går lite sådär.. Hur som helst, ska vara uppe till kl 03:00 för att käka med familjen, sen ska jag vänta till klockan 04:00 för att be, och sen ska jag äntligen få sova ut, ahhhh :D
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0