shoppat! (my life sucks)

Gud jag måste bli bättre på att börja ladda upp bilder... Men detta e ju bättre än inget, visst? Va i stan idag me Yasmin o jag shoppa för nära 1500, varken jeans elr tröjor, utan en softshelljacka från Helly Hansen, ett par svagt lila adidasskor som påminner om converse men ändå inte , o en svart kavaj från hm (finally!) O jag köpte tre par överfina örhängen från ur o penn Jag var ju skitnöjd, men dt va nt mina föräldrar heh :( Jag hann knappt bara berätta om priset på jackan innan mamma gick upp i taket o börja gapa, sen knasa hon ti pappa o han fick ännu mer damp o börja skälla ut mej o jah, jag kmr typ nt berätta om skorna förrän en månad... kanske ett år... elr aldrig? :O Mja, mina föräldrar e riktiga glädjedödare, liksom va förlorar ni? Jag har jobbat typ o inte bett er köpa nåt på evigheter... kan ni bara fuckin sluta vakta min garderob o gömma er?!?! Jag orkar nt mer okej... puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0