Shoppat ey :P

Gick ut me mamsen igår till stan för hon äntligen hade ett gemensamt lov, det var kaaaos okej!
Affärerna var fulla med folk bara för det var 50% rea -.-, seriöst det var inte värsta sakerna, folk trängdes, knuffades och allt möjligt, det var kvavt o varmt som fan!
Min största besvikelse var H&M, de hade inte ett skit, bara skräp. Däremot var GinaTricot bäst! Jag älskar att det var så mkt saker till ett bra pris, alla vet att GT inte brukar ha så dyrt pris från början o med halva priset blir det klart bättre, o halvareapriset kaaoz okej ;D
Typ gick runt lite, fick syn på en gammelrosa, stickad tröja med glittertrådar, tkte om den o leta upp min strlk, sen fick jag syn på byxor!!!! Jag som vill ha högmidjade jeans sprang direkt o börja kolla, sen hitta jag en sak... de där jävla jeansen jag ville ha men som tog slut!!! aaah så glad jag blev, tog de o med handen på hjärtat att de passa, vilket de gjorde!!! :D sen fällde mamma en tråkig kommentar om tröjan o fick mej att lämna tbx dn... jag ångrar det nu haahhhaha :P
Jarå, imrn blir det lite städning o lite jobb, sen ska jag till stan igen å torsdag o Maysas födelsedagsfest på fredag! Måste köpa nåt till henne men vet inte vad ... jaja snackar med Ilona o klockan e 12 på kvällen , pusshaj ♥
här e de, vad tycks :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0