Däncing

Hey!
Ursäkta den sena blogguppdateringen men bättre nåt än inget!
Haha, idag e det tisda dvs dans, vi dansar latina danser, typ flamenco, salsa, maränger, can can ( amerikanskt ), osv, jobbigast e can can o lättast e maränger. Jag älskar alla!
Idag var det en av mina tråkigaste dagarna i mitt 15 1/2 åriga liv!!!
Jag hade ångest och bara suckade typ 10 ggr i timmen! Vet inte ens varför :-S!
Jaja, mycket hände det inte, vi hade arabiska sent på dagen o jag var bokstavligt störd tiden före o i början, bara sjöng högt som fan med min kratteröst och dansade som en psykopat som ropar på hjälp! Maysa lycklades filma mej o fotta o tyvärr hunnit lägga ut det på FB via sin Android mobil ( fuck u ), jag såg inte klok ut!
Jaja, öga för öga, tand för tand :P
Använder mammas data ( händer en gång per sekelskifte! ), eftersom min psykopatsyster beslaglagt vår data, o jag vill verkligen inte dröja ännu längre på ett snet inlägg, plus hade jag inte sätt bilden Maysa lagt ut så va klart nyfiken bl.a!
Hahha det e nog allt jag har för tillfället
Hörs sen♥
Can Can ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0