Hem till Sara

Hello bloggen :D
Länge sen det var jag bloggade här, och i min blogg också för den delen!
Jag har datan nästan hela tiden, emn det är bara till plugget. När jag söker fakta, skriver uppsatset och allt, det gör jag med min dator!

Hur som helst, de förgående dagarna har varit fullpackade med läxor, prov och snart är det Nationella!. På Tisdag kör vi med Svenska läsförståelse och på Torsdag är det uppsats skrivning. Lite nervös är man självklart, men inte så värst..

Alldeles starx ska jag hem till Sara. Stackarn är sjuk men det hindrar inte mig från att gå till henne ;D Haha, hon försökte hålla mig hemma, men jag är envis. Nej, men det är sant, läxorna, proven och allt gör mig på dåligt humör, vilket göt de flesta antar jag, så därför tänker jag gå hem till henne och  få henne på bättre humör^^.

Aja, skriver när jag kommer hem, vilket förmodligen blir sent ikväll!

Puss på er allihopa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0