Plugg

Kaos kaos kaos!!!
E hemma hos Aye o ''pluggar'' elektrokemi, enligt mej har jag nått alla g-målen förutom ett , och efter att ha läst om elektrolys så är det VG-MVG nivån om bilbatteri och nåt celler, (kul :( ), men det är dödligt svårt, endast de som gått/går i Rönnenskolan i 9:an vet hur sjukt det e, det var som ett mirakel igår att jag fick in så mycket som mer än halva målen, och idag resten, tack Gud!!!

Innan jag återgår till plugget vill jag bara berätta dagens händelser:
Zanticole kom på studiebesök från London, var mycket spännande att höra om Englands skolor
Jag skolkade språkvalen med Natha, Noor o Sahar, vi låste in oss på toalletten o höll på med sjuka saker :P
Lärde mej mycket på No:n o första passet läxhjälp ;D
Det var minusgrader o kallt som FAN!
Träning (Step Up)


Seriöst det är bara en dag hur mycket mer tror ni det händer? :P

Nu ska jag g o mumsa kanelbullar o juice o plugga elektrokemi :/

Hajdoooo ♥♥♥


Mums♥


+ Ville bara meddela att Malmö Redhawks (woooohooooo) precis vann matchen och att jag beställer snart biljetter till Malmö-Borås matchen den 2 Mars, ska dit med Jessica yao ♥

See ya ♥

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0