Asia Cup

Heej!

Gissa vad?! :d
Igår spela(fotbol) Irak mot UAE( United Arab Emirates ), och Irak vann 1-0 asså! De gick vidare! Åååh vilken lättnad det var att se deras tjockhuve spelare gör självmål hahahah! :D
Hur har ett lov vatt då?
Mitt har bara vatt chill + lite städning, asså dammsugning o dammning :d
Plus someone close to the ♥ fyller år 2 day ( Aye you knoow ;P )

Imorron e det back 2 school , hurra? Det enda jag avskyr me skolan e nog morronen, för mej e det en tävling för kolla:

07:00/07.30, kommer väckarklockan att ringa? Har jag tur så ja 07.00, annars försover jag mej tills pappa märker det (han vaknar tidigt).
07:10/07:30, vaknar jag klockan 7 prick så latar jag mej en stund innan jag går till toan, vaknar jag 07.30 , flyger jag till toan :d
07:20/07:40, 10 min minst kanske 7 om jag har brottom (toan), på väg mot rummet nu :d.
07:30/07:50, borde vara ombytt o kammat håret o satt upp det, om jag har 07:30 plattar jag det o sprayar, annars springer jag o tar på mej ytterkläderna o skorna o springer ut till bussen, varje sekund räknas vet ni!
Haha sen e det 3 alternativa slut :
1: Jag går i lugn o ro dit o väntar kanske 1 minut (bäst!)
2: Springer som en kapplöpare o missar bussen :S
3: Springer som en kapplöpare men hinner :d

Hahah det var allt från mej, hörs sen ☺


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0