Candy♥♥♥

Hii :P

Läget me er då brushur hahha :P

Det va en av mina repliker i min skolteater hehe ;)

Hur som helst, idag gjorde jag nästan inget förutom att jag drog  me Aye o henne babysister till RG centrum hehehe.  City gross hade reat godis o jag smygköpte för att mamma slutat köpa pga att min lillasyrra har fått dålig hy, hallå! VAD HAR JAG ME SAKEN ATT GÖRA!?!

Och jag köpte Werther's choklad, mums :D

Sen skulle vi köpa nåt hennes mamma bett om, på vägen ut hitta vi detta :

 

HAHAHHAHAHAH KOLLA TEXTEN DÄRUPPE: GRANATAEBLE HAHAHHAHA JAG DÖÖÖR :D

Förresten, igår försökte jag logga in o lägga in dagens låt men jag kunde inte, vet nt varför :S Men den kommer upp snart :P
Hahahah, det var nog hitills allt för en tråkig dag ;), hörs sen :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0