En hel dag med Sara :)

Hejhej allihopa :D
Allt bra med er?

Min dag började med att jag vaknade kl 08:00 pga magont :/ Hade så förj*vligt ont i magen så man kan inte beskriva smärtan! Hur som helst, starx innan kl 11 gick jag upp till Sara. Den latmasken var inte klar än! Hon plattade håret^^. Efter en stund, när hon blev klar, skjutsade hennes pappa oss till stan, eftersom ingen av oss orkade åka med de j*vla bussarna som kommer en hel timme försent + så var det kasst väder också! Det spöregna, vilket jag i och för sig tyckte var kul, men det var väldigt blåsigt också^^
Hur som helst, vi gick runt i Triangel, Gå gatan osv.. Hittade inget speciellt, eftersom det fanns inget lämpligt, men fick dock med mig en flska Hello kitty bodylation & en urgullig cupcake formad lipgloss! Var ute efter stora härliga smycken, men hittade inget jag gillade.. Får väl leta vidare :P
Efter att vi gått i stan i kanske 3 timmar, blev jag hungrig^^ Blev plötsligt sugen på Marabou och läsk, så vi letade efter en kiosk som sålde det, men de hade bara de små^^ Gud, de mindrr finns ju i olika "storlekar" alltså små¨och stora och de små kostade 24 kr! Haha, gud så dyrt? Ofta en liten chocklad bit för 24? Hos oss säljer de 2 förr 33, alltså en STOR för 16!
I konsumen som ligger vid vår skola kostar det också 16, dock den stora, så ofta den lilla kostar 24 liksom? Aja, sen hittade vi en affär som sålde sjuukkttt  billigt! Vi köpte 2 chocklad kakor, kommer ej ihåg vad de hette för 10:- Hehe, 2 för 10^^ och var sin 200g chocklad som kostade 10 st! Men tyvärr hade inte den kiosken någon dryck, så vi gick till Burger King som låg precis bredvid och köpte oss varsin mellan Cola för 16 tror jag att det var? Aja, den var iaf för stor för mig, men jag tvingade i mig den ändå^^ Dock blev vi båda mätta på choklad kakorna, så den andra åt vi inte^^

Aja, jag vet att jag gaggar för mycket, så här kommer en bild på det jag köpte, sen ska jag fortsätta min historia :D

 

 

Hur som helst, sen tog jag & min syster en massa foton. Gjorde ett collage med hennes bilder, se nedan

 

 

 

 


 

 


Hur som helst, kom hem vid 4 tiden som sagt, sen hjälpte jag mamma med städningen och sånt och började rensa min garderob. Skolan börjar på Tisdag, och då vill jag helst redan ha rensat min gardeorb, alltså kläderna, smyckena, sjalarna osv osv.
På tal om skolan, Gud, jag kan inte förstå att det är nationella prov nu i 9an :O Hehe, kanske inte konstigt att jag är så nervös, det är väl alla som har sina första NA prov i 9an? Huh? :/ Någon som redan har gjort det? Kanske förra året? I så fall, hur kändes det? Var dett enkelt/svårt? Hoppas det går bra iaf!

Okej, tillbaka till min historia :D
Efter städningen och rensningen så plåtade jag min lillasyster. Hon höll på att prova lite nya kläder, så jag tog fram kameran och började fota :D Bilderna blev skit söta, här nedan kan ni se vissa av de!


Vad tycks? Hon är skiiitt sööt!! Jag älskar dig älskade lilla syster♥

Okej, nu borde jag nog hoppa över lite^^ Kl 9 började min favvo serie, Forbidden love! Och det är liksom en tradition  för mig att se den, så ja, den tog slut för en halvtimme sen, och sen började jag skriva detta inlägg!

Morgondagens planeringar är att slappna av här hemma, bara ta det lugnt, för att orka med skolan på Tisdag! Jag hoppas att alla har haft ett härligt jullov, men nu är jag trött på all snö, och vill helst ha sommarlov! Inte länge kvar iaf ;)

Nu ska jag slänga in en dagens outfit bild sen ska jag krypa ner i min säng!
Hörs imorgon allihopa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0