Första inlägget!!!

Wiiiihooooooooo!!!

Äntligen klar med designen, har ägnat 6 timmar åt det har ryggont och min högerhand e stel hahaha :P
Men det löna sig visst!!! Haha om ni undrar så e det Sara som bloggar just nu:P
Väntar på att Aye ska skicka några bilder vi tagit under lovet så att jag väljer ett fint som profilbild :D
Jaaddååå, e inne på FB och är allmänt uttråkad, btw har ont i nacken, hehe...
Hur som helst, mina tidigar bloggar var sarawiees och några till, den första gick det ganska bra faktiskt, efter en månad hade jag fått runt 70 besökare dagligen, men jag gav upp haha, för att det tog en sån jävla tid för datan att sätta igång, och typ tålamod är inte min bästa sida, heh...
Få se när Aye pallar sätta sej vid datan o skicka de, hörs snart igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0