HAHA

Helloo igen^^
Innan jag går och lägger mig tänkte jag berätta om en rolig sak som hände i stan idag :D
Precis utanför H&m i gågatam stod det en kraftig sådär gammal man, med ett långt skägg. Han höll i en burk där man skulle lägga pengar i. När vi gick förbi honom råkade jag höra honom säga:
-Hjälp mig att komma till Nasa! Hjälp mig att komma till Nasa osv, så jag dog av flabb bokstavligt talat, och när Sara, den "smarta" undrade vad som var så roligt så berättade jag, men jag hade tydligen hört fel.
Mannen sa något i stil med: Hjälp Palestien från Israelerna, hjälp GAZA! HAHAH, det var här jag missuppfattade honom.. Han sa Gaza, men det läs som Nasa^^ Det låter kanske torrt, men ni skulle ha hört hur det lät!

Aja, nu skrattar jag som en galning igen, och min mamma och småsyskon ser på mig som 2 frågetecken! Mamma tror säkert att jag blivit galen som skrattar åt det jag skriver!

God Natt på er igen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0