Hejhej ♥

Asså förlåt för den riktigt kassa blogguppdateringen, men det har varit en riktigt kaosig vecka, hoppas ni förstår ☺

Tre dagar i veckan springer Jag, Aye o Zahra till träningen som är nästa ihopklistrad med våra skoltider, och springer hem för att duscha och hinna plugga ''lite'' (MYCKET).

Det positiva med det hela e att jag hunnit plugga tillräckligt för att nå en hög nivå av provet, och att träningen håller mig i form och är uppiggande :d, i vanliga fall sover jag middag i 4 timmar hahaha :D

Aye va nyss hemma hos mej o stack precis :S, hennes mammas ''order'' hahahha.

Jag plugga skiten ur mej för So-provet, kunde svara på vg mvg nivån , men en fråga i g nivån har låtit mej hänga löst, hoppas Lotta ger mej en chans att fixa den o få ett vg/mvg, hon brukar göra det, vilket är jättebra.

Sen har jag gått ner 5 kilo :D Överstolt, väger 60 kilo nu och 2 veckor till och jag väger 55, når jag 50 e jag typ nöjd som fan! Då är det typ en välsingnelse :P

Idag var jag på öppet hus på TBS med Maysa, skolan e fan perfekt!

Inte nog me att det lät bra som det var, som individuella val kan man välja fotboll, och den fotbollen de har är det proffstränare, kända fotbollslag (som Bayern München o Barcelona), och kläder från Adidas. Och så brukar man ha utlandsläger i München o Barcelona, asså seriöst, kan det bli det bättre?!
De flesta som ledde öppet  hus var trevliga tjejer, och ett par trevliga killar, det gav en bra försmak på skolan, alla hade klass o precis som skolan står för o det jag vill ha ;)
Sen dro jag o Maysa till stan, tja, skolan ligger mitt i stan så jag vet inte va jag ska säga :d, hur som helst, så gick vi in hit o dit, O hitta till slut nåt intressant, ett armband på JC, ett jag har men lite annorlunda, på mitt står det HONEY, på det där stod det PEACE, det fanns typ bombat med det jag hade, några med Star, och 2 max 3 med Peace, så vi fick flytta ut alla o fick ut de två :d, köpte de, tog på de, släppte av Maysa vid busshålsplatsen, gick in i Triangeln, fick ett SMS av Aye o hon sa att Irak spela idag nu (14.00), fick ett samtal av mamma o hon undra om jag skulle komma ti henne elr dra hem o kolla på matchen, jag bestämde mej att åka hem, tog bussen o stack. O herregud bussen, en kvinna som satt bredvid mej hade lagt parfym (jag får kväljningar nu igen), jag kan svära på allt att jag höll på att spy, men ville inte vara oförskämd o byta plats så jag höll mej, jag tror faktiskt att jag svimma nån sekund, och min huvudvärk som hade förstärkts höll på att bomba min skalle :S
Nåväl, när jag väl kommit hem la jag på matchen och första halvlek höll på att ta slut, de mötte Australien och det stod 0-0, så tog den slut och jag gick o värmde pizzorna i ugnen o den börja igen, så tog andra halvleken slut o det fortfarande va 0-0, så de la till 15 min, inget hände, o 15 min till, Australien skaffa sig ett måll de sista 2 minuterna :S Åååååh herregud så arg jag blev, Irak åkte uuuuut!!!
:'(
hehe, nu ska jag gnälla lite på pappa om att han skriver in mej i ett fotbollslag igen, det behöver jag för att kunna träna fotboll på TBS, jag måste hoppas att inte få fotbollslår igen, jag tror att alla har sett hur tjejers lår bli när de tränar fotboll :D
Hahaha nu har jag pladdrat på i en lång evighet, jag får hoppas att Aye är nästa att plåga er hahahha :P
Hörs sen ;)
Gårdagens outfit:

Stickad tröja: H&M

Jeans: Crocker (JC)

Armband:
Mitt älskade musikarmband: Biou Boutique
Honey Armbandet: JC

Håret o örhängen:
Hahaha uppsatt hår :d
Vitt örhänge: Ur&Penn
Svarta kulan o nyckeln : H&M
Mobilsmycket: Fått den av mamma som hängsmycke men kopplat den till denna (äkta silver) Iraks karta♥

Det va allt för idag, pussar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0