Linser!

Heej :P
Idag så kom min föräldrar och ''fixa'' garderoben, lådorna hade gått sönder:P , så snackar de me ''låg'' nivå, sen börjar pappa sjunga nån folksång och snälla Gud döda meej!!!
Hur som helst den tiden va typ 13:15 nåt och jag somna nt förrän 05.20 haha så jag e död, sen ber hon mej gå upp o rensa toalletterna!!! HUrrrraaa!!! Det e sånt som får mej att längta efter skolan, inte  nog med det så skriker hon åt mej, det e hennes sätt att säga snälla gör det, vilket jag gjorde :D
E stolt, duschat och sånt, btw Aye tjockhuvet kunde inte logga in igår pga att hon skrev lösenordet fel men tkte att dt va sidans fel,, hmmm :P

Iaf idag vid 14 tiden kom äntligen mitt paket, som beställdes från USA, med, tja rubriken säger allt, me LINSERNA!!!
Det blev ett par gröna till mej och ett par grå till Aye, idioten har inte fotat de än för hon e ''jätteupptagen''.
Hon gör det nog imorron, hahaha
Imorron e det oxå tänkt att åka skridskor i självaste Redhawks ishall , eller Rosengårds ishall om man vill ;D
Aye lova blogga snart, så jag hör av mej så snart jag kan , hörs sen...

 Vad tycks? :D Övernöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0