Mitt första inlägg :D

Hejhej bloggen :D
Srry för jag inte har bloggat tills nu. Igår när jag försökte logga in, gick det inte! Jag skrev fel lösen, men nu är jag iaf inne och skriver mitt första inlägg här. Jag har en blogg sedan tidigare, och jag bloggar fortfarande där. Ayesworld.devote.se.

Iaf, idag har jag gjort riktigt mycket faktist^^ Va i stan med mamma och gjorde några ärenden, sen gick vi och handlade och kom hem. Syrran och jag bakade pizza, och vi fick agera kockar idag så mamma kunde vila.

Syrran som bakar för fullt! Hihi, så söt^^

Lunchen idag bestod av : Pommes, olika sorters pizzor, läsk, sallades, och kebabsås!

Iaf, sen kl 6 gick jag hem till Sara. Vi satt vid datorn och fixade lite saker till bloggen :D
Aja, imorgon är det tänkt att vi ska åka skridskor, men jag glömde bestämma tid med Sara, vilket kommer göra det hela svårt! Tjejen sover runt 05:00 tiden och vaknar kl 4 på eftermiddagen!

Förresten, ville bara säga att Sara vill vara så personlig som möjligt i bloggen, så det där med "idioten Aye" och sånt är inte menat! Bara för er som tror att vi behandlar varandra på det viset, men visst ska bloggen innehålla en gnutta humor? Hihi, detta är vårt humor för er som undrar!

Nu ska jag krypa ner i sängen och ZzzzZzzZZZzZzz. Vi hörs imorgon♥

Kommentarer
Postat av: Birgersigrid

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2012-06-18 @ 09:26:49
URL: http://birgersigrid.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0