Sleepy

Heej!

Hur har er dag vatt?

Min dag har vatt en ångestfylld, 24/7 framför tven, ingen frukost, tja, det vanliga :S

Jag vakna typ ett och hitta ingen hemma, o jag typ orkar inte göra frukost...

Veeery funny ha?

Iaf igår kväll kolla jag på en film på kanal 6, den hette ''Nätet'', och huvudrollen var Sandra Bullock, så jag kolla på klart , den sluta 01.15, och då skulle jag asså ''somna'', men det blev inget, istället börja jg få störda tankar om att jag var döende elr nåt, kände att blodet i högerarmen slutat gå, tänk dej att räcka upp handen i en evighet, ja så kändes det fastän den va i en heelt normal position.

Då, efter att jag psykat ihjäl mej öppna jag mobilen o hade fått ett sms från Zaynab, så jag smsa henne och hon sa att det hänt henne o gick över av sej själv, Gud så skönt det kändes! Sen snacka vi en stund innan hon somna, och efter ett tag somna jag med.

Problemet e hur jag nu ska kunna somna till skolan :S

Iaf, imorron drar jag me farsan och fixar ett foto till busskortet (terminskort), det e brottom för skolan börjar ju på tisdag :/ (studiedag på måndag :D), sen drar jag till Yasmin o går till Mc o käkar lunch o snackar, och sen drar jag me Aye till gymmet och tränar skiten ur oss!

Faan vilken ''actionfylld'' dag :D

Önskar att hel lovet var så!

hörs senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0