Stan me Aye :D

Heej heej !

Hur har er dag vatt då? Min har vatt bättre än nån annan dag den här veckan iaf!

Åkte ner till stan med Aye och hade det trevlig, undantaget var slasket och regnet, åååh vilken ångest man får av det gråa vintervärdet, man vill bara resa bort!

Såg en överfin tröja på H&M, typ som Kenzas vita sjötröja elr va den nu kallas, fast den e mörkblå, hade såna klänningar när jag var liten, en i blå o en i vit, så ni kan vara säkra på att om inte jag köper den, så köper mamma den hahaha :P

Och så hitta jag ööööverfina pumps på DinSko, satin gammelrosa, kosta 99 kr, typ inget! Fast min bank (mamma :P), var inte i närheten, så jag hoppas att hon köper den o tröjan imrn.

Iaf, den enda som gick hem me nåt som inte var mat, var Aye , hon e nog så glad att hon gärna berättar själv :P

oooh shit, typ skorna o tröjan e typ viktigast för mej just nu!

Och sen har vi skolan...

Btw, idag hitta jag min Hello Kitty mobilficka, köpte den för över en månad sen o har typ nu använt den kanske i 3-4 ggr, sick, o kolla bara hur fin den e!!!

Nu kommer den till användning iaf :P

Haha det e nog allt som hänt idag hitills, berättar klart om det händer nåt sen.

Bye bye ♥


Mobilfickan, vet nt varför bildkvaliten blev så, har 5 mpx, det e nog för belysningen :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0