Tillbaka igen

Hello bloggen :D

Srry för jag inte har bloggat på länge, har varit lite sjuk/upptagen osv, men från och med nu kommer uppdateringen vara som början och bättre :D

Dagen har varit väldigt icehändelsefull dag idag. Har inte gjort något typ, förutom att jag och mina småsyskon hade hemspråksskola, och det var skit roligt som vanligt. Kom hem vid 3 tiden, hjälpte mamma med lunchen och vid 5 tiden kom Sara och Dania till mig :D

Just nu sitter jag iallafall med Sara i vardagsrummet. Jag har fixat min nya design i min blogg, och Sara spelar the sims.
För en stund sen baka vi pizza också, mumma<3

Hur som helst, om en stund ska jag krypa ner i sängen, kanske se nån bra film, men jag hoppas ni har haft en bra dag iallafall<3

Hörs imorgon<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0