And Aye is also back :D ♥♥

Heeej allihopa :D
Länge sen jag skrev här^^ men nu är jag igång igen, en gång för alla! Har varit upptagen med annat den senaste tiden, så tiden har inte räckt över till datorn, därav dålig uppdatering. Inget speciellt här hänt, har varit hos Sara hela dagarna och bara chillat och gosat med hennes söta hamster, kollat på filmer, och planerat hennes födelsedag. Har även hunnit bli tokberoende av ett mobilspel som hon har, så jag har ägnat mycket tid till det också :P
Något annat som jag lyckats med är att vända på dygnet = totalt klantigt gjort av mig, inget jag rekommenderar! Jag sover på dagarna och är vaken om nätterna :S Hur som helst, så har jag även lyckats fasta 2 dagar nu, wiihoo <em>(är inne på min andra dag idag)</em> Det är inte Ramadan än för er som kanske tror det, men jag fastar eftersom det sägs att om man fastar 3 dagar under denna månad, så raderas alla ens synder på den tredje dagen :D Och där har ni anledningen till att jag fastar. Förutom det, så provar jag på att känna hur det är att fasta 19 timmar, för nu är det inte länge till, tills det är Ramadan, och då ska man fasta 19 timmar! Mycket tänker ni, men tro mig, man känner inte av tiden! Jag sover till kl 13:00 och sen sysselsätter jag mig med något, tex städning, datorn osv. På tal om tiden, nu är det bara 4 ½ timme kvar tills jag ska äta ^_^
Aja, nu ska jag ta och kolla lite på FB och min mejl. Hoppas ni får en underbar
Heeej allihopa :D
Länge sen jag skrev här^^ men nu är jag igång igen, en gång för alla! Har varit upptagen med annat den senaste tiden, så tiden har inte räckt över till datorn, därav dålig uppdatering. Inget speciellt här hänt, har varit hos Sara hela dagarna och bara chillat och gosat med hennes söta hamster, kollat på filmer, och planerat hennes födelsedag. Har även hunnit bli tokberoende av ett mobilspel som hon har, så jag har ägnat mycket tid till det också :P
Något annat som jag lyckats med är att vända på dygnet = totalt klantigt gjort av mig, inget jag rekommenderar! Jag sover på dagarna och är vaken om nätterna :S Hur som helst, så har jag även lyckats fasta 2 dagar nu, wiihoo <em>(är inne på min andra dag idag)</em> Det är inte Ramadan än för er som kanske tror det, men jag fastar eftersom det sägs att om man fastar 3 dagar under denna månad, så raderas alla ens synder på den tredje dagen :D Och där har ni anledningen till att jag fastar. Förutom det, så provar jag på att känna hur det är att fasta 19 timmar, för nu är det inte länge till, tills det är Ramadan, och då ska man fasta 19 timmar! Mycket tänker ni, men tro mig, man känner inte av tiden! Jag sover till kl 13:00 och sen sysselsätter jag mig med något, tex städning, datorn osv. På tal om tiden, nu är det bara 4 ½ timme kvar tills jag ska äta ^_^
Aja, nu ska jag ta och kolla lite på FB och min mejl. Hoppas ni får en underbar
Det kommer alltid att vara vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0