God Morgon :D

God morgon allihopa! :D
Vaknade för en stund sen av att min lillebror stormade in i mitt rum och gallskrek att jag borde vakna för det är kl 15:00!! Härlig uppväckning med andra ord.. Eller inte :PIgår somnade jag runt 04:30 tiden. Först skulle jag hålla mig vaken till morgonbönen som är kl 02:55, vilket jag också gjorde :P Hade lite svårt att underhålla mig under tiden, för det fanns inget att göra i 2 timmar liksom.. och om jag skulle sova till kl 02:55, skulle jag INTE vakna!!! Iaf, men sen rädda Manar mig♥ Hon var inloggad i MSN och vi bestämdes för att träffas och ta en fika på stan idag, men eftersom jag fastar, så kan jag inte ta en fika idag, så då gör vi det imorgon istället, då jag inte fastar (min sista dag idag, wiihoo♥) Hur som helst, till en början hade vi väldigt svårt att komma överrens om vart vi skulle träffas, och vart vi skulle gå, så geniet Manar kom på att vi kunde träffas i flygplatsen, smart som hon är, och sedan ta ett flyg till varmt land :D När vi sedan kom överrens så bestämde jag att det skulle bli Turkiet! Sedan skrev jag det på Facebook, och då började underhållningen på riktigt! Vår konversation förflyttasdes till Facebook nu, och nu drogs även Hiba.m in i det hela. Hon ville nämligen också följa med, haha^_^ och efter ytterligare ett tag så kom även Hena in i konversationen, och aa mina kära läsare, nu ändrades hela ämnet från att resa till Turkiet till att prata om filmer, skräckfilmer och skrämma lilla mig! Hiba är så söt att hon var TVUNGEN att berätta om den där skräckfilmen hon hade sett för några dagar sen, och vad gör jag då? Jo, jag får panik, och börjar titta runt omkring mig i rummet, för jag var rädd som in i h*elvete!! Ännu en gång, tack Hiba för att du skrämde skitet ur mig, verkligen jätte snällt av dig♥Nu var klockan snart 02:55 och alla vi, Hiba, jag & Manar satt uppe för att vänta på morgonbönen, och när klockan blev 02:55 loggade ALLA ut, för alla var sjukt trötta! Jag däremot satt uppe i mitt rum och läste 30 sidor ur koranen, för att få tiden att gå, men sedan blev det jätte svårt att se bokstäverna, så jag kröp ner under täcket och somnade istället :D
Usch, vilket långt inlägg det blev, men det var sjukt roligt igår(idag? klockan var ju efter midnatt^^) Aja, nu har jag iaf tagit ut ALLA, observera ALLA mina saker från mitt rum, eftersom mami har gett mig i "uppdrag" att ta ut alla mina saker från mitt rum, för här ska packas! Wiiihooo :D Nu blir man glad, huh ;) Iaf, jag har tagit ner alla mina saker från övervåningen (jag sover i en våningssäng, som egentligen är till mig och min lillasyster, men eftersom jag sover i ett eget rum., så vågar mami inte låta min lillasyster sova med mig i rummet ensamma, för min lillasyster brukar ALLTID vakna på nätterna och spöka i huset, haha, nej men hon går i sömnen, och sist hon gick i sömnen fick hon av någon konstig anledning upp balkongsdörren, trots att vi hade stängt den, för ja mina kära läsare, ALLA mina syskon går i sömnen! Hihi, farliga de är^^) iaf, jag har många saker i övervåningen, där jag egentligen borde sova, men eftersom jag inte orkar göra det, tar ju så himla lång tid att ta sig upp och ner från trappan :S så har jag istället valt att ha mina "privata" eller tja, de saker som INGEN absolut INGEN får röra där uppe, för då har jag koll på det :D Nu är iaf mami ute och handlar, och när hon kommer hem ska våningsängen skruvas ner, och sättas upp igen i mitt gamla rum, haha^^ för vi ska nämligen "renovera" hela mitt rum, så vi inte har mycket att göra sen när vi *******;) Hemlig som jag är, hihi :D
Aja, nu ska jag se vad jag ska hitta på för något som kan underhålla mig till kl 22:00 så jag kan äta, haha^_^ men när mami kommer så blir det mycket hjälp med att skruva ner sängen, sätta upp den igen, bära kartonger, packa, osv, för min storebror, som egentligen borde göra detta, jobbar idag, så då måste jag ta över, hehe
Btw, Detta är Saras sista jobbdag idag, och nu är hon säkert påväg hem, hihi, ÄNTLIGEN SOMMARLOV KING NU KAN VI ÄNTLIGEN GÅ UT PÅ MORGONARNA OCH HITTA PÅ ROLIGHETER, UTAN ATT DU BEHÖVER SÄGA "jag har jobb" HAHA
Jag (till vänster) & söta Hiba (inte Hiba som jag chattade med igår, utan en annan)
See ya later kings♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0