Varför kan man inte ladda upp bilder :S

Får damp nu på blogg.se!!! VARFÖR I HELA FRIDENS NAMN KAN MAN INTE LADDA UPP BILDER?? Det är oerhört jobbigt att när man har tagit tag på det här med nya bilder, så går det inte att ladda upp det, men när man INTE har nya bilder att lägga ut, så går det att ladda upp:S God morgon, förresten^_^ eller tja, klockan är 02:18 nu, och jag funderar på att gå och lägga mig snart =) Har hunnit med den mycket den senaste veckan, vilket känns skönt, men det finns fortfarande mycket jobb O_o Dock är det ett roligt jobb (Hemma alltså) Hade inget att göra, sitter med familjen i vardagsrummet, så jag tänkte blogga lite i och med att jag ej har bloggat på ett tag.. och på tal om att bloggen har varit ouppdaterad, SARA?! vad sägs om att du rör på dig lite och skriver ETT inlägg?? du som har så mycket att skriva, o många bilder att lägga ut^^ Aja, skriver mer imon, nu börjar det bli lite tjatigt. See ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0