Chillar hemma

Hah, medan folk badar latar jag mej hemma o väntar på middagen då värmen är möjlig att handskas med!
Hah, jag diggar varken extrem värme, eller extrem kyla, tyvärr har Sverige både dessa :S
Japp, imorron är det evolutionsredovisning och jag har verkligen inte pluggat på, ska äta och försöka plugga, I'm not in the mood!!!
Mhm, det är Sveriges nationaldag, grattis tror jag :d
Hehe, har inte mkt att säga, väntar på kameran o är jävligt nervös inför klänningen!
E så jävla rädd att den sitter fel, så blir jag tvungen att returnera den dyrt och ta vad som helst som klänning!!!
Skorna o allt annat är shi på plats o jag dööööööööör snart!!!
Helveteee!!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!:S
Laddar ner lite låtar och ska snart upp o äta, vila,. duscha o plugga lite, sen går jag förmodligen ut me nån, tror nt med Aye för hon ska maratonplugga, så vi får se...!
Jalla hej ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0