Mjukglass :D

Här e sommaren och kiosken har hämtat en mjukglassmaskin!
YES!
Love love love!
Varje gång jag går ut blir det mjukglass fan! övergött!
Synd bara att det är en kaloribomb :(
Nja, hur har er dag vatt då?
Min börja med städning av toaletterna :S Not that funny ha? :d
Jaja, sen stack jag ut med Aye som sagt (mjuuuukglaaass!!! :D) o vi gick runt lite här o där, kolla upp min sommarjobbsplats i RG , närmre än jag trodde faktiskt, nu är den saken avklarad!
Jaadu, sen kom Aye över o vi satt o åt lite snacks o sånt o satt vid datan osv...
Jah, nu är det en vecka kvar varav 3 1/2 e skoldagar, så mina projekt är det brottom om!
Åh Gud fattar inte att det är snart över OMG!
Shit, det var fan påsklov för ett par dar sen släsh APRIL! Maj, Juni!
OMG !!! :S
Ja, ju kortare inlägg desto bättre!
Jalla hej♥
Åååh så gott!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0