mobilbloggar från min nya phone <3

hej!!! Dt va fan ett tag sen! Bloggar som sagt från min nya HTC som jag sa att jag beställde, den är perfekt, jag love it!!! Så fort jag e hemma kopplar jag upp mej o släpper inte den, har fastnat i Android market o spelet fruit slice :d Jah, dt är nog andra veckan på dagiset o jag är dödstrött! Jag har inte hunnit shoppa sen senaste damp-inlägget, men jag har sagt ti mamsen vilka saker jag vill ha (magtröjor o denimjeans) o hennes mission is succesed! Hon km hem me 2 jeans från MTWTFSS WEEKDAYS bla var en av de från Cheap Monday o 3 magtröjor från H&M, and I love them all! Men jag måste ftf åka ner till stan! Jag tror dt e fast nu att vi ska resa, höh, o dt blev Syrien :-/ värmen i SVERIGE är redan tillräcklig! Ja, dt var nog sammanfattningen av dt hela, jalla hej :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0