Övningskör!

Yeah ni läste rätt!
Snart testas jag för att få tillstånd att övningsköra!
Det är ett teoritest o lite cash som står på spel, inget mer eller mindre! :D
Ser riktigt fram emot det! Ett av sommarens händelser :d
Har precis ätit pappas specialrätt : dolma ♥
Mums :D
Hah, städade huset o nu e alla mätta o glada!
Shoppar lite på internet, en vit kort t-shirt, treggings o en leopardjumpsuit från h&m !
Längtar tills de kmr, jeansen o tröjan blir till vårfesten o jumpsuiten till avslutningen med mina balkklackar !
Niceeee !
Japp, det är en hel del som händer det...
En sak som är inte dagens bästa e att min ansökan till ekonomiprogrammet på Mikael Elias Teoretiska Gymnasium inte ska starta pga att det är få som sökt :S Nu vet jag inte vad jag ska ta mej till! Alla mina vänner valde METG pga att jag o Maysa skulle in där, nu vill inte Maysa in dit längre o jag o Jessica blir tvugna att söka till Thoren Business School!
Jag ville ha den skolan från första början men det hela kom helt plötsligt o mina kompisar är inne och fastnat i METG :(
Jag dööör åh snacka om otur!
Nu hoppas jag att jag ens kommer in på TBS!
Både jag o Jessi e helt besvikna...
Jah, ska gå och räkna mina poäng nu
Jalla hej ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fin blogg du har =)

2011-06-03 @ 19:20:54
Postat av: SaNdRa

Å samma sak hände me mej, men jag sökte barn o fritid :(

2011-06-03 @ 19:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0