Sommarjobb-Dag 1

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Guuuuuuud så söta små änglar alla e!!!
Övertrevlig personal och supercool handledare!
Jag bara lekte o lekte att jag knappt kände av tiden, vore det inte för att jag var dödshungrig hade jag fan stannat!!!
Om ni läste mitt inlägg för någon månad sen om att jag fick jobb via Ung i sommar, eller inte läst det, så jobbar jag på ett dagis i Rosengård (perfekt perfekt perfekt!) och eftersom jag är 95:a får jag 45 kr i timmen och jobbar 6 timmar per dag, jag kmr totalt att få 5400 kronor netto!!!
Och så har jag ju  deltidsjobb hos min kusin så det e ca$h it in o ut :d ♥
Efter att jag kom hem, ÅT jag, lekte lite o sen gick jag ner till Aye där vi blåste Manar på Facebook♥
Medan ajg surfade trögt på pspen hade hon data (mycket gästvänligt Aye!), och så råkade jag logga in och inte logga ut på datan, och så var vi då båda inloggade på mitt fb konto, där Aye utnyttjade det som den araben hon är och skrev en massa psykopatsnack till Manar hahahahha och det roliga e att hon köpte det! Sorry broe :d
Kom hem, duscha, diska och sen satt jag vid datan (nu) och skrev lite albanska or, vi har fått en pojke som precis kommit från Sverige o han e alban, så det e lite svårt att kommunicera med både han och hans mamma, så några ord borde göra susen I hope :d
Ja, nu har jag dödsont i ryggen så jag tänker gå raka vägen till sängs, you now jag är ju a businesswoman :d ♥♥
Jalla ses se, ciao :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0