It's going up and down

Hellu

Ursäkta den urkassa uppdateringen av bloggen men jag går i nian hahaha :P
har haft fullt upp men det viktigaste är att jag skriver nu, bättre sent än aldrig ;)

Veckan :

Tisdag: Dans
Onsdag: Städa och  fick reda på mitt nationella resultat i svenska : VG! Omg kan ni fatta hur jävla glad jag blev!?
Rita en bild med kol, gjorde bildläraren rätt så glad ( bilden därnere ) :D
Torsdag/Idag: Puss&Kram, dan börja me att jag tog på mej ''finkläderna''  dvs mina nya navy chinos och min svarta stickade tröja med mitt guld o pärlarmband, svarta converse och kolabrun väska. Såg konstig ut och byxorna vid midjan var stora, typ 80% tyckte det va fint o resten sa inget, jag var på väg att byta till mjukis eller leggings!
Nåväl, vänta på Noor men idioten gick ut sent o det ösregna så jag gick in i kiosken o köpte choklad, och så träffa jag Zaynab på vägen ut, hahaha snacka en stund sen stack hon ti skolan o Noor ''går'' fortfarande, när hon väl framme och vi börja gå mot busshållsplatsen var den jävla bussen för tidig IGEN så vi börja kuta, problemet uppstod med byxorna, de sträcktes upp så att man kunde se halva smalbenet!

Jaja, sen hade vi klassvisa lektioner o följande var det:

Vett o Etikett (inför balen) : skitkul
Jeopardy: skitkul
Film: töntigt kul
Slöjd: ZzzzZzzzZZzZZZzz hahhah

sen palla varken jag eller Nelly ta läxhjälp så vi stack hem istället ( vi ligger nämligen efter i vårt engelska powerpoint :S).
Jäjä

Aye smsa o undra om vi skulle träna, men jag var dödstrött så jag sa shi shi shi :P

Nu e jag här och kollar på klänningar för balen och e sugen på ett grönt äpple
Hörs ;)



 Min stolthet :P, den var inte klar än, btw jag rita med kol df e den kladdig ;)

Veckans köp:
2 chinos navy blå o beige H&M
Scharzkopf Guardian Angel spray för skydd mot plattång o sånt( skitviktig för att inte slita håret)
Venus Embrace : ja va tror ni ? :P
Allt e btw från H&M


På mej såg det ut såhär


Byeeeee ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0