Ligger efter

Heej
Sorry för det efterblivna inlägget men jag har bokstavligt knappt hunnit md nåt UTAN att sitta vid datan, tänk er med!
Hur som helst det har hänt:

Måndag: Kalla kriget provet, gick ganska bra, håller tummarna för ett VG
Efter skolan tramsade vi runt i Värnhem hahaha köpte godis o sånt.
Sjuk träning!

Tisdag: Nån random dag som gick utan någon mening.
Dans, börja få grepp på Salsan och äger på Can Can :P
Onsdag: 2 och en halvtimmes nationella kemi, sjuuukt svårt och jag dissade tiden totalt innan jag börja för att seriöst, ett prov 2 och ½ timme? WTF! Men sen insåg jag att tiden var knapp och jag skrev totalt 15 sidor! Inte så att innehållet var på MVG nivå, den är knappt värd ett G :-S! Jag la märke till att Claudia somna under den tiden... Heeehehe
Hur som helst...

Torsdag: ''Idrottsdagen'', hahha min klass har bokstavligt fått namnet som ''Idrottsklassen'' och kanske nog för att vi är sjukt grymma, strök bort kanske för att det är en 100% sak :D
Hahah körde en sjuk uppvärmning som gick på att stå i en 2 cirklar, en innercirkel o en yttercirkel, den i den innre skulle röra sig och den i den yttre spegla rörelsen och efter ett tag skulle den yttre ta ett steg till vänster till sist bytte de yttre plats med den innre. Kaos? Ja!
Andra uppvärmning var skytte, kasta bollar på koner, missar du ska du springa snabbt som fan, ta bollen springa vidare till slutet av salen o komma tillbaks o ge bollen till nästa, var sjukt snabbt på att springa ;o),3 lag btw, mitt  lag faila grovt!
Sen körde vi volleyboll, nytt lag, ännu en fail, men en så hetsig match oxå! ♥
Fasten jag var slutkörd och röda veckan startade så gick jag trots allt till den grova torsdagsträningen och jag ångrar det lite för muskelverken var sjuk! :/

Fredag: Nyhetstest, U-samtal.
Samtalet var positivt och jag insåg att med ansträngnin har jag chans att lyfta mej med hela 60 poäng!
Wow asså, hamnar då på hela 220 och kommer 90% in på Malmö Borgarskola! Men det är inte mitt gymnasiemåll riktigt, eller jag vet inte ännu, kanske?
Vid lunch sjöng vi till Nathalie , hahahah dör fortfarande av flabb när jag minns vad hon gjorde.
Vi hade tidigare bestämt att stå upp och sjunga, sen gav vi blickar till varandra att det var dags, så stod v upp o börja sjunga: jaa må du leeva jaa måå du leeeva ...
så fattar hon inget än och så ställer hon plötsligt sig upp och börja sjunga: duuu gamla duu friaa (hahahhahahahah), sen så viftar Noor med händerna och allt för att få henne att sätta sej och dåååå fattar hon hahhahahaha !!!
Sen blev det party party party hemma hos Sandra, hon blev 16 och ett fett grattis till stumpan :P
Klockan 1 var jag körd och orkade inte ens sitta så jag gick och la mej...

Nu e jag här och bloggar, läste nyss Nathas blogg, skönt att se att nån är sej lik i bloggen som i den riktiga världen, tummen upp för Natha!
Som BTW fyller år på sönda ;)

Jaja, det e  MFF match nu, ska fixa snäcks o keolla peo hellvettet, hahah naj ska sticka nu, jalla bye bye!!!


BTW, fick en kommentar som jag misstänker är från nån jag känner men svarar iaf så här:

1. Det har du inte  med och göra
2. Eftersom jag är lite mer än halvarab är kroppshåret inte lika djurigt som ditt ''Ahmed'' sooo bite me!
3. ''Ahmed'', hur ofta rakar du dej där nere och hinner du andas genom gångarna du gör det lille gubben, eller är du slät som en barnrumpa? :)

Snälla försök inte jävlas me mej ;)

Jalla min match kallar på mej, ses!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0