Mer sugen än hungrig

har funderat på varför jag ofta drömmer om godis, chips och stora maträtter, och det är oftast inte pga hunger utan pga att jag är sugen...

Hur många känner smaken i munnen av det man är sugen på?
Haha för det gör jag :P

Just nu är detta jag vill ha:

Lunch: en marinerad och grillad lamm på toppen av kryddad ris med russin och mandel, ååååh guuuuuuuud så gott!!!

Snacks: estrellas nya sourcream and onion rings med päronsoda, aaaaghhhhhhhh!

omg jag döööör, jag vill resa och äta och simma o sola o bada och och och , men inte sluta nian!


:(, inget går ihop ...

Äsch, nu har jag framkallat ångest till mej sj

Drar nu, hörs :D



Den så kallade irakiska ''kozin''


                                                                                                
Och mina fredagsmys måsten                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0