My Day

Hellu :P

Hade sovmorgon idag till 11.15, njah egentligen inte, min klass hade simning och jag hade redan visat upp att jag kan simma så det var inte lönt att gå o slita på mej själv mer än vad jag redan är, så jag gav mej själv sovmorgon! Wohooo :P

Kom fem minuter sen ...

Lunchen var trevlig, salen var tom ( för att maten var bokstavligt SKITÄCKLIG )!

Hahahahah men vi hade skitkul, Omar i 9A gömde saj o förberädde på att skrämma Johannes o Andreas o nåra till, de var ute asså och vi var i matsalen och man såg allt, hahhahahha jag dööööör, Omar sa Buuuh och Andreas den starka o långa flög 100 meter upp i luften hahahahha, han kuuuta som fan efter Omar med en pinne o vi bara dooooooooooog, vi som såg det var då jag Noor o Ibbe hahahhaha det var bokstavligt sjukt kul hahahhaha :P

Just nu e jag inne på FB och ''pluggar'' på wikipedia det jag inte fattat på SO lektionen av Kalla Kriget :-S

Den e sååå jääävla lååååång!

Ööööh jag dööör, vi har provet den 14/3, kill meee! :S

Träningen idag var stenhård, har förbränt hela godispåsen nu :P

Yaay :D

Hahhah miljön runt omkring mej är att vi flabbar ihjäl oss åt Muammar Khaddafi för han e bokstavligt dum i huvet hahhaha ;)

Sen tbx ti skolan så hade jag balkommittén, och sen TEA matte fördjupning.

Vi fick förra årets MVG nivå i matte nationella, den var inte särskilt svår faktiskt.

Jag ska försöka skaffa ett VG i matte, hoppas hoppas , det hade verkligen gjort mamma o pappa stolta :D

Jaja det var nog allt för idag, hörs sen ;) ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0