Puss&Kram-The final day :P

Haha idag var det sista puss och kram dagen och det var kul faktiskt, intressant oxå, det handla om kvinnomisshandel, hedersmord osv, vi kolla på 2 filmer, en om kvinnomisshandel (svensk familj) och en om hedersmord (persisk KRISTEN familj) och så var det 2 kvinnor som jobba inom kvinnojouren i Höganäs som också varit med om någit liknande.
Det var rätt så sorgligt, vi var som sagt delade i grupper och i min grupp va det framför allt Jag, Yasmin (skolkisen), Noor, Sahar, Jessica och Nathalie och stackaren Maysa hamna i en annan grupp men som tur me nån i hennes klass som hon stod lite närmre än alla andra.
Ja och så blev det en hetsig konflikt när vi åt i matsalen
Sen blev det skitkasst väder helt plötsligt! Det börja hagla som fan och blixtra o efter en halvtimme kom solen upp och det vra som om inget precis hände! Men jag tänkte : HELA VECKAN NÄR DET HAR VARIT SÅ FUCKING VARMT HADE JAG PÅ MEJ UGGS OCH NU NÄR JAG HAR PÅ MEJ CONVERSE HÄNDER DETTA?!? VARFÖR GUUUD VARFÖÖR???
hahahah jaja, min morbror är snart hemma hos oss, han åkte från Irak hit för ett jobb, han ska va hos oss under helgen sen drar han tbx till hemlandet (wöhööw :( ).
Japp, jag är fett uttråkad och väntar på Vampire Diaries, det är Fredag dvs Ian Somerhalder day :P

Haha stört, hörs sen ♥

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0