Sick-Hemma

Vakna med värsta brännan i halsen, tunga ögonlock och täppt i näsan, ville gå upp men nå drog mej bara ner igen...

08.45: hade bara 2 saker i skallen, antigen går du upp och redovisar och lämnar in läxan och har kul, eller så vilar du här hur länge du  vill, din röst är ändå helt borta och du håller aldrig tyst i skolan såååå...

Japp, jag stanna, men ångra det lite senare, är fortfarande trött och vet inte när jag hade tänkt börja plugga till kemiprovet för att det är en vecka kvar och jag ligger jäääkligt mycke efter :S

Klockan e 10, frestar mej att gå o duscha och kanske plugga, vad skulle hända om jag sket i det? Inget! Har redan ett 17:de ämne som ska räknas bort och varför skulle jag kämpa för något som inte betyder nåt för mej i framtiden?

Men ändå... Vet inte walla va ska jag göööra? :(

Uff, ja hursomhelst, pappa kom med en present idag till mej och min åsnesyster, 2 cyklar, en 28:a till mej och en 24:a till idioten, gilla idiotens mer men jaa min duger ...

Guuud jag ångrar verkligen att jag inte gick upp, viktigast är att jag går till skolan imorron, det är då det ska lottas 2 länder som ska redovisas av de som har det som projekt, som sagt mitt e Australien, det behövs ett sista fix med det och jag hoppas verkligen det inte blir vi för jag måste ha lite djupare kunskaper om sakerna jag skrivet än själva stödorden!

Hoppas bara det...

O inför nationella engelska måste jag skaffa nån engelsk bok o börja läsa...

Guuuuuud var va jag i åttan?!?

 

Jaja ska sluta fylla er med mina ångestattacker, jalla hörs sen

byeee♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0