Snabbt inlägg ''fortsättning följer''

Hellu alla :P

Urssäkta min lathet men jag har haft fullt upp med träning o plugg.

Igår var jag ute i stan och shoppade lite, köpte följande:

2 chinos i beige o navy blått
1 Venus Embrace rakskit :P
1 värmeskydds spray från schwarzkopf, heter guardian angel eller nåt :P Mycket viktigt att ha innan man börjar platta håret, det skyddar inte 100% men en hel del jämfört med utan!
Allt ifrån H&M :D ♥

Sen när jag väl var hemma åt jag pizza till lunch o slockna klockan 18.00-21.30 hahahhah så sickt !

Nu städa jag nyss klart huset o min syrra gnäller för att ta datan, ska fixa pyjamas o in o duscha :D

Bilder kommer sen och 1-3 inlägg till

Ciao ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0