The cutest

Wow wi wow wow, sjuuukt gullig, men passar den för balen? Vad tycker ni?
399:- Bubbelroom

 


Denna är min absoluta favorit, där av det lite extra höga priset: 1499:-
Jämfört med de andra på Bubbelrooms sida är den ganska dyr men sjuuukt fin, sailor stilen är bara sjukt söt och mamma har älskat att klä mej i sånt redan när jag var baby :D
Vet inte om det är lönt att sätta så mycket pengar för en kväll, men det är ju min bal, eller vad ska jag göra?


Den är en av det sjukt gulliga jag nånsin sett, nu funderar jag om det är för tidigt om jag slår till och köper den eller om jag är dum som inte redan har den i  mitt knä, vad sägs?
Bubbelroom 499:-


Well well well, efter att ha bestämt klänning blir det klart skor, väska och smycken som blir den stora frågan, just därför vill jag bestämma mej här och nu...

Ååååh vill ha alla tre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0