Too much

hej!
Sorry har inte hunnit uppdatera bloggen för jag är så himla trött efter skolan och träningen, men jag tar det kiortfattat nu:

Måndag: Nya sittplatser i klassen, nu har Lotta bekräftat för mej att hon inte tänker på hur hon byter, sist satt jag vid nån jag inte suttit vid men vid exakt SAMMA bänk jag satt på första dagen i skolan förra året, där satt jag till och med 2 ggr! O nu sitter jag vid Elma som jag satt vid i början av terminen, jaja Elma e ändå trevlig så det e bättre att sitta vid nån man redan suttit vid o haft det bra än vid nån som bara suckar :/ :D
Ansökte till gymnasiet enligt förra inlägget o bekräftat o gav pappret till SYV, funderar på omval
Sen Inget spec förutom att jag palla hela Step Upen utan att stanna ( förbättrad kondition ;)  oo yeah :P )

Tisdag: Muntlig Matte Nationella ( skitenkelt ), Ny TEA grupp, ''Matte fördjupning''.
Köpte 1,8 kg godis :P
Kom sen ti Arabiskan( IGEN :P) Guuud va hon blev sur
Dansen var full me flyktingar o efter 10 min fylldes rummet med ånga och jag har redan andningssvårigheter så
det blev för mycket, så jag lämna danssalen... :-S Jävla tanter!

Onsdag/Idag: Jag fattade inte när dagen börja och när den sluta, men jag vet att den var helt okej.
Äntligen har jag o Nelly insett att det går för långsamt när det gäller Australien arbetet, så vi ska börja ta läxhjälp för att kunna bli klara, vi har inte så många tillfällen kvar och snart ska vi börja redovisa om våra läsböcker (kända historiska), min är Kung Oidipus av den kände gamle grekiske författaren Sofokles. Boken var bra, det är egentligen en teater, men problemet var språket, överättningen var till gammal svenska, så det var inte bara läsning utan fokus på språket.


Nu/Snart: Har ingen aning :P Men jag ska börja tänka vad jag ska ta på mej till balen och hur jag ska planera mina betyg.

Ja, det var allt från mej, hörs :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0