Älskar dig mest baby ♥

Hej bloggen :)
Har äntligen fått tillbaka min internet, så nu kommer jag kunna blogga vanligt igen. Tycker synd om Sara som alltid ska skriva inlägg för att uppdatera er, men nu är jag också här igen :D

Vakna kl 10 tidag, riktigt skönt. Har studiedag, vilket Sara tyvärr inte har.. Hon har På Fredag.. Har iaf städat mitt rum och pluggat lite No. Har oerhört mycket till denna veckan. Förutom 2 nationella prov i Matte respektive Eng så måste jag svara på en massa frågor i Biologin som ska vara inlämnade nu på Fredag. Imorgon är det matte NP och på Fredag har jag eng-muntlig NP. Har mycket mer, men orkar inte rabbla upp allting nu.

Inget speciellt händer idag, förutom att jag måste plugga ihjäl mig till provet imorgon. Det kommer att kännas otroligt skönt efter att det är över. Längtar verkligen, haha^^. 

Aja, nu ska jag fortsätta svara på NO-frågorna, sen ska jag börja plugga matte. 
Älskar dig mest älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0