Ny header på g

Hah får ångest av den headern nu, påminner skitmkt om vintern, dag för nya bilder...
idrotten o balkomittenmötet var det lilla extra idag:
idrotten hade vi dans inför bal dvs delades i  par o dansade vals o sen hade vi spegelcirkeln o sen delades vi i grupper o koreograferade danser : nice
Sen balkomitten talade vi för vad servitriserna från åttan skulle göra och där satt 9C:arna (balkomitten) o tramsa :d  ♥
Hah, sen gjorde vi bordsplaceringarna och blev klara sen babbla vi bara o gav oss själva tidigare rast :D
Ja that's it...
Har sålt biljetter och nu är det imrrn kvar... egentligen igår men jah, folk glömmer väl :D
Ja, sen ska jag bara skriva upp de som ska komma o inte komma o då är det klart...
tror jag har hittat min klänning och är på g att hitta mina skor, ska vara solbränd och ha röda läppar o glammiga lockar på balen
Jalla det var allt för idag
hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0