Vilken dag!

E så jävligt slutkörd asså, har inga krafter kvar , alls!
heh, men detta var en bra dag faktiskt, dels iaf...
Klockan 02 på kvällen vakna jag skräckslagen av en mardröm, den var så jävligt konstig och läskig att jag kan nt berätta den... Shiiit, vakna o var helt kallsvettig och panikslagen och tänkte först gå och kolla till pappa eftersom jag var rädd att drömmen hade med hnm o göra, hahah hörde hnm snarka så där lugna jag mej :d
Sen låg jag där i  sängen och läste den första sidan ur Koranen om och om och om igen... Sen somna jag om och vakna nt förrän halv sju, då jag var kissnödig :d, tänkte att det var dags att gå upp, men efter att ha vat på toa tog latheten över och jag somna om ent timme till, sen tog jag bussen med Noor och var i skolan 25 min sen :/ men nja, jag  var ju i chocktillstånd så jah...
Vi skulle ju få reda på våra resultat av redovisningarna i ungdomens hus, ni fattar inte vad jag fick!
JAG, SARA, FICK MVG PÅ HELA REDOVISNINGEN!!! DVS I GEOGRAFI, SAMHÄLLE OCH FYSIK!!! FATTA SÅ JÄVLA MYCKET DETTA BETYDER FÖR MEJ ASSÅ!!!
Jag hade trott ett VG, men MVG?!
Hahahha där kom ännu en chock...
Sen hade jag redovisningen om Satanismen som då har med religion o göra, där blev det ett VG!!!
Jag räknar med att jag har 99% 200 poäng minst till avslutningen, dvs att jag kmr in i både Borgar o TBS, men till vilken nytta... Har sökt in till METG, den oglamourösaste skolan i stan... I guess :S
Åååååh sån jävla ångest!
Nu till evolution-arbetet blev det jag och Elma en grupp igen, här måste vi verkligen nå VG, det e trots allt biologi vi snackar om!
Shiit e helt peppad!
Nja... Här kommer lite sena bilder på fredagen förra veckan :d
Better now than never ;)
Bilder från maten vi grillade ♥
hahah här utnyttjar folk överbevakningskamerorna! ♥
Heh
Ska upp snart och kolla på The Vampire Diaries, tror jag ska äta nudlar till :D
Jalla hörs snart, hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0