Aye skriver igen

Haha, skulle logga ut men kom pa att beretta lite om hur det gick sista dagen i sverige, eftersom jag inte har skrivit om det, gud sa svart det var att sega hejda till sara fyfan, trots att jag lengatade tills vi skulle flytta dag som natt, sa hade jag inte reknat med att det skulle bli som det blev, tararna rann som aldrig forr, fyfan, haha nu blev man tarogd ner jag tenker pa sista dagen.. trots att det har gatt 3 mander sen vi flytta sa kan jag verkligen inte inse att jag verkligen har flyttat o lemnat sverige och alla mina elskade venner som jag saknar skit mycklet, men mest av allt och alla som jag sanar e utan tvekan sara, jag och hon som vexte upp tillsammans, herregud, kommer ihag sista natten da vi sov over, haha vi sov inte utan vi var uppe hela natten o ingen snacka fran borjan, for ingen trodde att tiden skulle ga sa fort, eller hur sara??? haha hur som helst, som sagt sa ska vi snart fixa internetoch da kommer jag skriva dagligen har skit manga bilder jag vill visa, men o det ska jag goraner vi har fatt internet hemma..

Kommentarer
Postat av: sanna

DAGENS BLOGG - ny omgång uppe nu, missa inte chansen

att synas inför ca 1000 dagliga besökare! :) Lycka till :)

2011-11-20 @ 21:18:44
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej! :)

Vad händer hos dig? :)



Kram!

2011-11-22 @ 11:37:10
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0