Cristiano Ronaldo-En bra pappa!

Har bara för tråkigt och nu skriver jag om detta :P
Tror att de flesta har hört att Cristiano har blivit pappa sen ett tag tillbaks, jag minns mycket väl att jag blogga om det då det var nytt!
Anyway han sån är bedårande!
Mamman är amerikansk servitris och de möttes på ett cafe, där Cristiano låtsades vara dålig på engelska för att göra en lång historia kort, han bara ''me you fuck fuck'', hon bara ''what?'', då ritade han ett hjärta på ett dimmigt glas och skrev me you kiss. Japp, ännu et one night stand men denna gången blev hon på smällen och Cristiano betalde henne en hel del för att ge honom full vårdnad om barnet!
Jag tycker ändå det är bra att han gjorde så, och han vet inte än vad han ska säga till sonen när han blir äldre, men ja.
Han verkar vara en bra pappa ändå, alla vet att Ronaldo må vara en player men elak är han absolut inte! Ett leende säger mer än tusen ord! Hittade de här bilderna och den första värmde hjärtat, kolla på hans ansiktsuttryck , typiska :''vad är det gubben'' uttrycket... Sweet!
Han och flickvännen Iriana Shayk (som han även friat till och ska gifta sig med innan jul)


Äpplet faller inte långt ifrån trädet


Här har vi mamman( e det bara jag eller är hon ful?, påminner lite om en man *_*)

Back to Ronaldo, keep the good work up!
Cristiano Ronaldo har även gjort sina 900 mål och tog hem Guldskon idag, han är även spelaren med flest mål i världen och är etta på listan igen, och som Sergio Ramos hade sagt : FUCK YOU MESSI!!!
Dagens skvallerinlägg ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0