En ny kusin :D

Japp :D
Igår fick jag en ny liten kusin klockan 1 på kvällen (2 november 2011), och han döptes till Zakarya!
Har fortfarande inte träffat honom än men det förstår man självklart varför ju!
Hans mamma är svensk och pappan irakier (min kusin), och detta är min 5:e halvsvenske kusin, tror jag ( man tappar räkning ju 'o'!).
Japp hihihi , stort grattis till mamman o pappan!
Min dag var rätt så bra, kvällen drömde jag TRE drömmar, varav den sista var en mardröm ,usch!
Men jag ska ta och berätta den första och den bästa hehe :
Drömde att jag o mina kompisar var i Triangeln (Köpcentrum i Malmö, och vi va däruppe vid KappAhls ingång, det är på andra våningen så det är typ som en inglasad balkong, och så tar jag av mej mina byxor o är kvar i trosor och flashade med röven mot glaset, hahaha sen kom anfallarna i Real Madrid (respekt♥) och så klart var självaste Cristiano Ronaldo med :D, iaf, så satte han sig brevid mej på såna låga stolar (som kom från ingenstans), och han snackade och var trevlig, till sist han bara : får jag känna? Hahaahha , nej det roliga e att jag sa ja :P
Iaf, han verka nöjd, sen frågade JAG ifall JAG fick känna (vi snackade svenska ja), och det fick jag, och den var perfeeekt! Så fin o härlig aaah, ville inte vakna från den drömmen asså. Sen fortsatte vi att snacka och sen byttes drömmen :(
Anyway, mamma städa ist idag, och jg fick diska... Köpte pälsen idag (kritvit och härlig, laddar upp bilden imrn och bilder på mina senaste inköpta kläder oxå :P), sen jobbade jag och dagen har gått rätt så bra, förutom att JAG INTE PLUGGAT ÄN OCH KAN NÄSTAN INTE ETT SKIT!!!
Sen spelade Real Madrid mot Lyon och vann 2-0 tack vare Ronaldo hihihihi, det ena målet var Frispark och dett andra straffspark, haha in your face suckers! ♥
Kanske hade drömmen med det o göra? Cristiano är min bakgrundbild i en vecka! Yeah
Imrn träffar vi Mariam innan hon åker tbx till London och på fredag klipper jag mig och noppar eyebrowsen :P
Ha en bra fortsatt dag gott folk!
Real Madrid då de vann Cupa del Rey mot Barca :D ♥

Kommentarer
Postat av: A.L

Godmorgon! :)Hoppas du haft en bra dag! :)kram

2011-11-03 @ 11:34:47
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/
Postat av: Nathalie

roligt med en ny kusin:)

säg gärna vad du tycker om min outfit idag om du har lust!:D

http://liborius.devote.se/blogs/13699604/torsdag.htm#WriteComment

önskar dig en underbar dag<3

2011-11-03 @ 14:22:38
URL: http://liborius.devote.se
Postat av: Nathalie

vad gör du ikväll?:)

2011-11-03 @ 18:16:50
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0